vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Alusta-asiaa

risu · 92 · 76201

Poissa Mag

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 20
    • Profiili
Viikonloppuna tunkkasin nuo H&R :n -50mm jouset alle, ja eipä ole tullut vakiojousia ikävä. Keuliminen loppui, mutta madallus jäi aika maltilliseksi, niinkuin saattoi ennustaa.


Poissa biglimited

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 58
    • Profiili
Viikonloppuna tunkkasin nuo H&R :n -50mm jouset alle, ja eipä ole tullut vakiojousia ikävä. Keuliminen loppui, mutta madallus jäi aika maltilliseksi, niinkuin saattoi ennustaa.

Vaihdoitko myös iskarit? Kuvia?
RS Octavia III dieselfarkulla ja Possulla mennään... Kaks prätkää myös tallissa


Poissa Pjotr

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 24
    • Profiili
Mulle saapu -50mm H@R jouset alkuviikosta, vieläkun ehtis heittään alle. 168e makso posteineen. Korkeekshan toi tulee varmaan noillakin jäämään.

saako linkin mist tilasit? Pannaan samanmoiset tulemaan
-09 TFSI vRS Race Blue


Poissa Mag

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 20
    • Profiili
Vaihdoitko myös iskarit? Kuvia?

Vakioilla 130tkm ajetuilla iskareilla mennään. Hyvin ne tuntuu toimivan. Foorumin myyntiosastolta bongasin samanlaisen vakioalustan, ja hain sen mukavalla hinnalla pois, niin on ainakin helppo heittää "uusi" tolppa tilalle jos joku alkaa väsymään. Voin koittaa laittaa jotain kuvia huomenna jos osaan. :)

saako linkin mist tilasit? Pannaan samanmoiset tulemaan

Autoteilemann.de :stä tilasin, ja taisivat tulla alle viikossa.
http://www.autoteilemann.de/catalog/product/view/id/243350/s/hr-fahrwerksatz-federn-29260-1/category/5455/



Poissa biglimited

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 58
    • Profiili
Olis pitäny ottaa ne 50mm... eipä juuri ollenkaan muuttunu korkeus 35mm:llä, 3h jumpan jälkeen  :-\
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 29, 2014, 05:52:37 ip kirjoittanut biglimited »
RS Octavia III dieselfarkulla ja Possulla mennään... Kaks prätkää myös tallissa


Poissa kokkopa1

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 93
    • Profiili
Olis pitäny ottaa ne 50mm... eipä juuri ollenkaan muuttunu korkeus 35mm:llä, 3h jumpan jälkeen  :-\
Onkohan toi -35mm vakio Octavian korkeudesta mitattu? Eikös RS:ssä ole jo valmiiksi joku -20mm matalampi alusta? Jos näin, niin silloinhan noi -35mm tiputtaa vaan about 15mm ja se ei kyllä näy, mutta -50mm tiputtaa jo 30mm ja sen huomaa. Viisaammat varmaan kertoo miten asia on?
Octavia II RS Tdi 2010


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Onkohan toi -35mm vakio Octavian korkeudesta mitattu? Eikös RS:ssä ole jo valmiiksi joku -20mm matalampi alusta? Jos näin, niin silloinhan noi -35mm tiputtaa vaan about 15mm ja se ei kyllä näy, mutta -50mm tiputtaa jo 30mm ja sen huomaa. Viisaammat varmaan kertoo miten asia on?

Juurikin niin. Madallukset ilmoitetaan perus mallin alustan korkeuteen verrattuna.


Poissa Mag

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 20
    • Profiili
Joo aika vähän varmaan tippuu -35mm jousilla, kun ei se muutos mitenkään kauhean radikaali ole noilla -50mm jousillakaan. Tosin vakioiskareiden kannalta noi maltillisemmat voi olla paremmat, aika näyttää. :)


Poissa Klasu81

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 400
  • Skoda Octavia Combi vRS 2.0 TSI -14
    • Profiili
Yhdistin alustaa koskevia ketjuja yhdeksi ketjuksi
Bad company corrupts


Poissa biglimited

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 58
    • Profiili
No juu onha tuo vielä vähän asettunut ajellessa 35mm jousilla. Ja lievän lievä etukeno ts ainakin keulimisefekti katosi!
RS Octavia III dieselfarkulla ja Possulla mennään... Kaks prätkää myös tallissa


Poissa Vesku_1

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 48
    • Profiili
Kertokaas tarviiko vetaria löysätä tolpanvaihdossa vai meneekö ihan heittämällä?


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Kertokaas tarviiko vetaria löysätä tolpanvaihdossa vai meneekö ihan heittämällä?

Ei nyt ihan heittämällä mene, mutta väkivalloin kyllä. Ei ole pakko siis irroittaa tai löysätä vetaria, mutta helpommin saa iskarin alapään irti, jos se ei ole kiinni. Oletuksena siis se että ollaan vakioalustan kanssa tekemisissä.


Poissa Vesku_1

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 48
    • Profiili
Jep.Vakio pois ja coilit tilalle.Millaisen hylsyn tuo vaatii kun oli aika erikoinen kanta?Juuri lähdössä työkaluostoksille...


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Jep.Vakio pois ja coilit tilalle.Millaisen hylsyn tuo vaatii kun oli aika erikoinen kanta?Juuri lähdössä työkaluostoksille...

Ehkä hieman myöhäistä vastata, mutta se erikoinen kanta on varmaankin 14mm XZN, jos on puhe iskunvaimentimen alapään kiinnityspultista... Alapään hahloon voi kuusiokolohylsystä sorvata itse työkalun, jolla sen saa leviämään, jolloin irroitus helpottuu. Tämä tyyppinen se levittäjä:


Poissa Vesku_1

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 48
    • Profiili
Jep.Vakio pois ja coilit tilalle.Millaisen hylsyn tuo vaatii kun oli aika erikoinen kanta?Juuri lähdössä työkaluostoksille...

Ehkä hieman myöhäistä vastata, mutta se erikoinen kanta on varmaankin 14mm XZN, jos on puhe iskunvaimentimen alapään kiinnityspultista... Alapään hahloon voi kuusiokolohylsystä sorvata itse työkalun, jolla sen saa leviämään, jolloin irroitus helpottuu. Tämä tyyppinen se levittäjä:


Vetarin kantaa tarkoitin, tuon14xzn oli jo tiedossa.