Tervetuloa!

vRS Club of Finland ry on 2007 kesällä perustettu yhdistys, jonka tarkoituksena on kerätä yhteen suuri määrä Skoda-harrastajia ja jakaa tietoa kaikkien kesken. Kovat myyntiluvut omaavat Skoda vRS-mallit ovat olleet tähän asti ilman omaa yhteisöä, joten tarkoitus on parantaa omistajien tietoisuutta omasta autostaan sekä ajoradalla että teknisisissä ongelmatilanteissa. Tulemme järjestämään erilaisia tapahtumia joissa on mahdollisuus harjoitella ajotaitojaan turvallisessa rataympäristössä lain puitteissa. Yhdistyksen jäseneksi pääseminen edellyttää Skoda vRS-mallisen auton omistamista sekä aktiivista luonnetta. Keskustelufoorumille rekisteröityminen on maksutonta kaikille eikä siinä ole merkki tai malli vaatimuksia.

Halutessasi liittyä yhdistyksen jäseneksi otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen ryinfo (at) vrsclub.fi. Jäsenmaksu on 30 euroa / vuosi. Tavoitteenamme on, että kaikki tapahtumat olisivat jäsenistölle ilmaisia. Erikoistapauksissa voidaan pyytää osallistuvilta jäseniltä osallitusmismaksu.

Ilmoita samalla omat yhteystietosi sekä autosi tiedot (malli, tekniikka, rekisterinumero). vRS Club of Finland ry tarjoaa jäsenilleen etuja yhteistyökumppaneiltaan, jäsenille ilmaisen tai alennetun pääsyn yhdistyksen tapahtumiin, jäsenille tarkoitetun erillisen keskustelualueen ja yhdistyksen tarran. Yhdistyksen kerätessä lisää jäseniä etujen rajat ovat loputtomat. Jäsenmäärästä riippuen tulemme järjestämään paikallisia kahvihetkiä ympäri Suomea. Saatavilla tulee myös olemaan tyylikkäitä kerhotuotteita jäsenille edullisimmin hinnoin.

vRS Club of Finland ry hakee jatkuvasti uusia yhteistyökumppaneita ympäri Suomea, jotta hyöty olisi kaikille tasapuolinen.

Ota yhteyttä ryinfo (at) vrsclub.fi ja kerro yrityksesi toiminnasta, niin otamme sinuun yhteyttä.

Hyviä kilometrejä toivottaen,

vRS Club of Finland ry:n hallitus

Jäsenhakemukseen liitä

nimesi, osoitteesi, autosi malli, rekisterinumero, sähköpostiosoitteesi sekä foorumin käyttäjätunnuksesi. Jäsenmaksu on 30 euroa.

Jäsenhakemuksen käsittely

Pyrimme käsittelemään uudet jäsenhakemukset mahdollisimman pian, mutta maksimissaan 14 päivässä.